Nowe technologie w służbie mieszkańców. Powstanie Miejskie Centrum Kontaktu Autor: RSS Aktualności - StaszicowskiePress

Nowe technologie w służbie mieszkańców. Powstanie Miejskie Centrum Kontaktu Autor: RSS Aktualności

Informacji na temat procedur, wymaganych dokumentów, druków, opłat, czasu załatwienia sprawy, wydarzeń czy programów dla mieszkańców będą udzielać operatorzy call center. Poza godzinami pracy Urzędu przy części spraw interesantom pomoże np. chatbot i voicebot. Miasto Kielce ogłosiło przetarg na stworzenie Miejskiego Centrum Kontaktu i wdrożenie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami. Oferty będą przyjmowane do 28 sierpnia.

Artykuł pochodzi z zewnętrznego źródła: Read More

Artykuł sfinansowano ze środków Narodowego Instytutu Wolności-Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Rozwoju Obywatelskiego na lata 2018-2030 PROO
Komitet do spraw Pożytku Publicznego.

Scroll to Top
Skip to content